Minä itse
Syberia I, peli josta kaikki sai alkunsa. Suosittelen ehdottomasti.
Syberia II, jota odoteltiin yhdessä syberia-keskustelufoorumilla.
L'Amerzone, 1 persoonan seikkailupeli, joka pisti välillä vähän pyörryttämään.
Post mortem, tosi hyvä peli
The Longest Journey, oikea helmi seikkailupeliksi.
Dreamfall, The Longest Journeyn jatko-osa, en tykänny, liikaa äksöniä, pölyttyy hyllyssä...
Runaway, the roadway adwenture, pikselinmetsästystä mutta kiva peli
Runaway2, the dream of the turtle, vielä enemmän pikselijahtia. Loppua kohti puuduttava
Secret files of Tunguska, ei ihan kymppi peli, ja kyllä siinä lopppua kohti pelaaminen oli kuin siirapissa kahlaamista
The Secrets of Da Vinci, hyvä peli kun asioita pystyi ratkomaan monella eri tapaa.
Still Life, ei voi muuta sanoa, kuin että I love it.
Koko CSI-sarja, ihan mun lempipelejä, mulla on ne kaikki.
Egyptian prophesy, paikoin aikast vaikea
Jack the ripper, hyvä peli
Sims kakkonen, aika ajoin tulee pitkiäkin peli-sessioita
Grim fandango, en päässyt ikinä loppuun asti
Journey to the center of the earth, paljon puzzleja ja muita aika vaikeita kohtia
Return to the mysterious island, asioita voi thedä monella eri tapaa. Muutamia action-kohtauksia jotka jopa minä pystyin ratkaisemaan.
Sinking island, en saanut pelattua loppuun.